onsdag den 12. juni 2013

Lille spejl på væggen...

Spejle er dekorative overalt i boligen.
De kan være praktiske , men absolut også bare fine
til "pynt"
De "åbner" rummet op , spreder lyset og skaber
stemning.

 
Foto Bjørn Stiler- K&Co. 
Jeg har selv masser af spejle hjemme , nogle hænger på
væggen  ,mens andre står på gulvet , det er nu ikke fordi
jeg har en narcissistisk personlighedsforstyrrelse og spejler
mig selv dagen lang , jeg elsker bare gamle spejle ,
blot som pynt og dekoration.
 

 
Foto Bjørn Stiler- K&Co. 
Specielt holder jeg rigtig meget af de gamle , antikke Franske
"Louis Phillipe" kamin spejle i sølv , de er enkle , smukke
og tidsløse i sin form og passer ind i næsten alle indretninger.
 
 
 

Foto Bjørn Stiler- K&Co.
Og her som et lille "stilleben" af små antikke spejle
med masser af sjæl og patina.
 
Foto via Pinterest
 
Foto Pernille Kaalund. (K&Co.)
 
Foto Bjørn Stiler- K&Co.
 
Man kan altid finde de spejle vi har i butikken lige nu
på vores hjemmeside , hvor de er afbilledet og hvor der findes
mål og priser. www.k-co.dk
Spejle kan man ikke får for mange af...
Bjørn & Kim Stiler - K&Co.
_____________________________________________________________________________________
 

 
Fransk Antik & Industriel Vintage.
Vesterbrogade 177 , 1800 Frederiksberg C.
København
Web-Site : www.k-co.dk 

Ingen kommentarer: