onsdag den 20. juni 2018

Svanen...


Jeg har længe overvejet om Arne Jacobsen “Svanestolen” kunne passe ind i mit “antikke univers”
Jeg er vild med dens fine design og nu står den her så i cognac’s farvet læder , med den helt perfekte fine patina og er “faldet” ret god ind i resten af indretningen synes jeg.
Samtidig faldt jeg over denne gamle “svanehals” i udskåret træ med gammel original bemaling , 
super dekorativ som stammer fra en gammel karusselvogn.
Så nu har 2 “svaner” fundet sin plads i min egen indretning på trods af helt forskellige stilarter og tidsperioder.
Lad være med af begrænse sig at en stilart , mikset er med til at give indretningen lidt “kant” og personlighed.

Kim & Bjørn - K&Co. Antiques.
Boligindretning med sjæl & patina.
Vesterbrogade 177.
1800 Frederiksberg C.
Hjemmeside : www.k-co.dk
Besøg os også på :

facebook   / Instagram / Pinterest /  Houzz 

Ingen kommentarer: