fredag den 9. april 2021

Antik mixs med keramik , glaskunst & design...


Et mix af gamle ting fra K&Co. Antique & fine håndlavet , glaseret keramik vaser fra @tinamariecph  på Vesterbrogade , forenet i min egen sommerhusindretning 🏡💙 

Tina Marie er nabo butik til K&Co. og hver dag går jeg forbi og kigge på hendes flotte keramik og forelsket mig i meget af det hun laver. 

Nu måtte jeg så altså købe noget til mig selv og faldt så blandt andet for disse blå glaseret ting til sommerhuset som jeg selv synes matcher den øvrige indretning rigtig fint.

Mit hjerte brænder for antikke og gamle ting , men en lille “udvikling” har været i gang i nogle år hvor jeg også går og “forelsker” mig i nyere kunst , keramik og glas kunst .

Så selv om grundkernen i min indretning egen indretning er gamle ting med sjæl & patina , så er der sneget sig nyere kunst & design ind i min indretning , både hjemme i min lejlighed , men også i sommerhuset.

Jeg er vild med mine italienske design stole fra Gervason designet af den italienske designer Paula Navone.


Mine “græskar” fundet hos en lokal glaskunstner og min “Nina på kuglen” - “Den lille globetrotter” en terracotta figur af Kai Nielsen 1882-1924 fra Kähler ,
som vi også har hos K&Co. Antique .



Sådan udvikler man sig en smule hele tiden , for øjnene op for nye indretnings muligheder og måde at sætte tingene sammen på. 

Det kan være en måde at få de gamle ting frem i lyset igen og give dem et nyt liv sammen med design & kunst.


Så hvis man skulle kommer forbi K&Co. på Frederiksberg , så ligger der nogle rigtig gode design butikker lige ved siden af , keramik , en super flot lampe butik @sonobelight der laver håndlavet papir lamper og en rigtig fin butik med håndlavet lædervare @silleknotte , så masser af grund til at besøge os på Vesterbrogade på Frederiksberg 👍🏼
hvis turen går til København.

Kim , Bjørn & Ludvig 🐾🐾

K&Co. Antiques

Personlig boligindretning med sjæl & patina.


Vesterbrogade 177.

1800 Frederiksberg C.

Hjemmeside : www.k-co.dk

📧 mail@k-co.dk

📲 Kim : 29720357

📲 Bjørn : 30242266

Ingen kommentarer: