mandag den 25. april 2011

Idyl & Charme...

FOTO: Christophe Rouffio.
Mere idylisk og charmerende kan det næste ikke blive , tænk at sidde her med sin
morgen kaffe og bare kigge på sin egen sø..

Jeg elsker gamle ting i bolig indretningen , den sjæl og patina tingene har skaber en
hygge og god stemning som jeg personligt slet ikke kan finde i ny moderne design ,
det rør mig overhovedet ikke , jeg synes det kan være flot  , med "forelsket"
det bliver jeg altså ikke...

I huset ved søen kunne jeg flytte ind i med det samme og bare føle mig rigtig godt tilpas ,
her er der Charme og Idyl.

FOTO: Christophe Rouffio.

FOTO: Christophe Rouffio.

FOTO: Christophe Rouffio.
Her er interiøret ikke valgt ud fra design men af  kærlighed til den sjæl mange gamle
ting og møbler har.
FOTO: Christophe Rouffio.

FOTO: Christophe Rouffio.

FOTO: Christophe Rouffio.

                                        Bjørn Stiler , K&Co. http://www.k-co.dk/


Ingen kommentarer: