mandag den 2. maj 2011

Hyggelig Fransk Minimalisme...

FOTO: Clive Tompsett.
Nu kan jeg godt selv li´at samle på mange ting og nogen gange får jeg måske
også presset lige lovlig meget ind i hjemmet.

Minimalist bliver jeg aldrig , for jeg elsker at have en masse gamle
ting omkring mig , men her dog et eks.på et hjem med en meget enkel stil ,
næsten helt minimalistisk , men hvor der lige er "puttet" lidt hygge ind.

FOTO: Clive Tompsett.
       FOTO: Clive Tompsett.

 
      FOTO: Clive Tompsett.

FOTO: Clive Tompsett.

  FOTO: Clive Tompsett.
Ja , med lidt luft omkring tingene får de ofte et mere kraftfuldt udtryk og bliver helt
kunstneriske at se på.
Rigtig flot ser det ud , men personligt er der lidt for meget Maximalist i mig eller
også må jeg bare have lidt mere plads til at blotre mig på...?
Jeg har prøvet at tynde lidt ud hjemme hos mig selv , men ender altid med at få fyldt på igen...
                                   Bjørn Stiler , K&Co. http://www.k-co.dk/




Ingen kommentarer: