mandag den 12. september 2011

Franske dukke Seng...

 
Gizmo´s nye Seng.

Der er blevet arbejdet hårdt i løbet af sidste uge med at gøre vores sidste indkøb
klar til at komme i butikken.
Der er blevet lakeret Tolix taburetter , efter de er blevet afpudset og der er monteret nyt el
i gamle Fransk projektører , så de fungere med alm.lys pære.
I morgen tirsdag kommer der flere nyheder på K&Co.´s hjemmeside.

weekenden blev brugt til afslapning og på et lille "hunde sengs projekt ".
I Frankrig havde jeg købt en dukke seng i hvid malet jern , da jeg så den
var jeg med det samme klar over at Gizmo´s gamle hunde seng måtte lade livet
for denne "nye".
Dukke sengen blev afpudset for maling , lakeret , en skum madras blev skåret til
og jeg fik syet et betræk af en gammel post sæk.
Resultatet blev en rå Fransk hunde seng med råt hør betræk , og som blev
godkendt  lige med den samme af Gizmo.



En lille aftentur på stranden inden en ny arbejdsdag i morgen og så hjem
i min nye seng.
_______________________________________________________________________

Her er nogle af de nye varer der kommer på hjemmesiden ...



Kim&Bjørn - K&Co.  www.k-co.dk



Ingen kommentarer: