mandag den 26. september 2011

Indretning med lidt tanke og idé bag...

Foto: via Trouvais
Hvor kan det ind imellem være svært at finde hjem hvor der er tænkt over indretningen ,
hvor der er lagt sjæl i og hvor møbler , tilbehør og farver går op i en højere enhed.
Et hjem skal kunne bruges , men det må også gerne være en oplevelse for øjet.
Uanset om man bor helt moderne , gammelt eller med et mix af begge dele , er
det altid inspirerende hvis der er personligt præg og en "tråd" i indretningen.
Jeg flytter selv nogen gang rundt på møbler og ting rigtig mange gange før
der ligesom falder ro over helheden , ellers bliver jeg ved lige en til der kommer
hamoni mellem tingene , og det kan ind imellem tage lang tid ,
men jeg giver ikke op før jeg synse det er lykkes.

Her er eksempler fra hjem , lige efter mit hoved...hvor der er en tanke og idé bag ,
med fine kontraster , detaljer og hamoni mellem farver , her er både personlighed ,
hygge og sjæl.
Foto: Clive Tompsett

Foto: Maria-Isabel Hansson

                        Chateau en el sur de Francia Deleuze                                    Foto: via Paonote

Foto : Journal de la Maison

                                  Foto: Maria-Isabel Hansson                                     Foto: Carolina Romare

Jeg kan næsten ikke have hvis man er "ligeglad" kribler det i fingerne på mig for lige
at få lov til at rykke lidt rundt.

Mit hjem er mit "slot", her elsker jeg at være , finde ro , tryghed og bare "hygge".
Livet er da for kort til "ligegyldighed", også i bolig indretningen.

Kim&Bjørn , K&Co.  www.k-co.dk



Ingen kommentarer: